ISAF SHF Fuarı ’ndan harika final

Spread the love

isaf-shf-fuariAlanında düzenlenen tek fuar olan ISAF SHF Fuarı hareketli geçen son günüyle harika bir final yaparak kapanışını gerçekleştirdi. 4. Uluslararası Safety&Health Fuarı ile 19. Uluslararası Fire&Rescue Fuarı başlıkları altında, İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) iş sağlığı ve iş güvenliği ile yangın, acil durum ve arama-kurtarma sektörlerinin buluşmasına ev sahipliği yapan ISAF SHF Fuarı, başarılı organizasyonu sayesinde hem ziyaretçilerden hem de fuar katılımcısı firmalardan tam not aldı. Yüksek ısılarda yanmayan kıyafetler, düşüş önleyici çelik halatlar, ufak ama etkili yangın tüpleri ve kayma önleyici sıvılarıyla ISAF SHF Fuarı sektörde iz bırakan bir organizasyonla kapanışı yaptı. Hem eğitici sunum ve aktiviteleri hem de eğlenceli stant şovlarıyla ziyaretçilere unutulmaz anlar yaşatan ISAF SHF Fuarı’yla iş sağlığı ve güvenliği sektörünün yanı sıra, yangın ve acil durum sektörü de yeni iş sezonuna heyecan verici bir başlangıç yapmış oldu. Marmara Tanıtım Fuarcılık tarafından düzenlenen, sektörün bir araya geldiği tek organizasyon olan ISAF SHF Fuarı hakkında gerek ziyaretçilerle yapılan anketlerde gerekse fuar katılımcılarıyla yapılan röportajlarda, sektörün fuardan duyduğu memnuniyet, iş hacmi ve ticari konulardaki tatmin ve organizasyona yönelik takdirler ön plana çıkmaktadır. Buna ek olarak, çok sayıda insanın gelecek sene ile ilgili bilgi almak için fuar ekibiyle görüşmesi de dikkat çekici bir gelişme olarak altı çizilmektedir. Konuyla ilgili düşüncelerini belirten Marmara Tanıtım Fuarcılık Kurumsal İletişim ve Pazarlama Koordinatörü Selma Yılmaz; “ISAF SHF Fuarı, hem yüksek ziyaretçi sayısı, hem de fuar katılımcılarının olumlu katkılarıyla beklentilerimizin üstüne çıkan bir organizasyon oldu. Bu başarıda Yönetim Kurulu’nun ISAF SHF Fuarı’nı ayrı bir organizasyon olarak gerçekleştirme kararı kadar tüm proje ekibimizin üstün performansının da payı var” dedi. Marmara Tanıtım Fuarcılık’ın düzenlediği ISAF SHF Fuarı’nda bu yıl özel sektör, kamu kurumu ve sivil toplum örgütleri olarak toplamda 202 katılımcı 300’den fazla yeni ürün ve teknolojinin tanıtımını yapmıştır.