Kiabi, Software AG’nin Dijital Dönüşüm Platformu ile hazır giyim modasını kökten değiştiriyor

Spread the love

SAG_yeni_logo
Kiabi, Software AG’nin Dijital Dönüşüm Platformu ile hazır giyim modasını kökten değiştiriyor

  • Software AG’nin Dijital Dönüşüm Platformu, Kiabi’nin çapraz kanal stratejisine ivme kazandırıyor.
  • Yerleşik, bulut ve hibrit altyapı kurulum seçenekleriyle desteklenen API Yönetimi’nin kamuoyuna duyuran Software AG, bu yılın İnovasyon Ödülü’nü ise Kiabi’ye takdim ediyor.

 32 ülkede 500’den fazla mağazayla 20 milyon tüketiciye ulaşan hazır giyim perakende dünyasının öncü markası Kiabi, dünya çapındaki müşterilerine sunduğu alışveriş deneyimini zenginleştirmek ve çok kanallı uluslararası satış operasyonlarını iyileştirmek için Software AG’nin webMethods API Yönetimi Platformu’nu tercih etti.

Global vizyonu ve stratejisi doğrultusunda şirket içindeki departmanlara ve şirket dışındaki iş ortaklarına iş süreçlerini gerçek zamanlı olarak aktarmak amacıyla Software AG’nin webMethods API (uygulama programlama arayüzleri) Yönetimi’ni kullanan Kiabi, dijital ekosistemini genişletmeye başladı.

Müşteri deneyimini her geçen gün daha da zenginleştiren Kiabi’nin API ekosistemi, şirket içindeki ve dışındaki tüm paydaşlar için inovasyonu tetikleyerek, şirketin daha önce kullandığı online platformdan çok daha fazlasını sunuyor. Yakın zamanda bünyesine yerleşik, bulut ve hibrit sistemler için yeni API kurulum seçenekleri ekleyen webMethods, Software AG’nin Dijital Dönüşüm Platformu’nun ana öğelerinden biri olarak Kiabi ürünlerinin pazara sürüm süresini de kısaltıyor. API öbek yapıları oluşturarak başvuruları düzenleyen Kiabi, altyapısını ve online mecralardaki varlığını, müşterilerinin ve moda dünyasının hızla değişen taleplerini karşılayabilecek şekilde ölçeklendirebiliyor ve esnek hale getiriyor.

Çok kanallı perakende çağında rekabet avantajı

Dijital İşletme olma yolunda hızla ilerleyen Kiabi üzerinden sektör değerlendirmesi yapan Software AG Perakende Sektörü Direktörü Oliver Guy, “Kiabi öngörülü davranarak geleceğe yatırım yaptı. Artık perakendeciler, çok kanallı rekabet arenasında, ellerindeki mevcut bilgiden çok daha fazlasını, hem tüketicilerle hem de çalışanları ve iş ortaklarıyla daha fazla mecrada paylaşması gerektiğinin farkında. Bunu yaparken de markanın tutarlı ilerlemesi ve her an ulaşılabilir olması gerektiğini çok iyi biliyorlar. Bu yüzden de API’lerin hem bulutta hem de şirket içindeki yerleşik sistemlerde kolaylıkla yönetilebilmesi, markalar için her geçen dün daha çok önem kazanıyor” dedi.

Software AG Dijital Dönüşüm Platformu’nun diğer bileşenlerini de API Yönetimi Platformu ile birliktedeğerlendiren Kiabi, web sitesinin performansını artırmak için Terracotta Bellek İçi Veri Yönetimi Platformu’nu, kesintisiz sistem bağlantısı için webMethdos Entegrasyon Platformu’nu ve her geçen gün gelişen çoklu kanal stratejisini destekleyebilecek işbirliğine dayalı süreç modellemesi için de ARIS Platformu’nu kullanıyor.

2015 İnovasyon Ödülü Kiabi’nin

Hazır giyim perakende sektöründe yenilikçi bilişim teknolojilerine (BT) verdiği önemle rakipleri arasından sıyrılan Kiabi, bu yıl Las Vegas’ta düzenlenen ‘Innovation World’ konferansında, etkili ve başarılı bir dijital dönüşüm öyküsüne imza attığı için Software AG’nin 2015 İnovasyon Ödülü’nü almaya hak kazandı.

Kiabi BT Mimarileri Başkanı Jean-Francois Rompais, “Software AG tarafından ‘Digital Innovator’ Ödülü’ne layık görüldüğümüz için çok mutlu ve gururluyuz. API Yönetimi programımız, bugüne kadar çok kanallı stratejimizin temelini oluşturdu. Eklediğimiz her yeni satış kanalında benzer verilere ve süreçlere kolaylıkla ulaşabilmek için API kitaplığı oluşturduk ve bu süreci çok büyük ölçüde hızlandırıp tutarlı hale getirdik. Bu da yalnızca hizmet kalitemizi olumlu etkilemekle kalmadı, aynı zamanda ürün ve hizmetlerimizi çok daha kısa sürede pazara sürme fırsatı tanıdı” dedi.