Şirketlerin ömrünü uzatacak formüller bu zirveden çıkacak

Spread the love

sirketlerin-omrunu-uzatacak-formullerTürk iş dünyası, MÜSİAD’ın bu yıl ilk kez hayata geçireceği VİZYONER’15 Sektörler Zirvesi’nde sürdürülebilir iş ve ekonomi
projeksiyonuyla yeni bir rota çizmeye hazırlanıyor. “Sektörler Geleceğini Arıyor” hedefinden hareketle geliştirilen ve “Gelecekle İş Yapmak” mottosuyla sektör liderlerini ağırlayacak olan zirve, 18-19 Kasım 2015 tarihlerinde WOW Hotel
Yeşilköy’de gerçekleşecek.

Yurtiçi ve yurtdışından 11 binden fazla üyesiyle Türkiye’nin en etkin ve büyük oluşumlarından biri olan MÜSİAD, değişen dünyada yeni iş olanaklarını ve stratejilerini VİZYONER’15 Sektörler Zirvesi ile tartışmaya açıyor. Geleceğin bilinmezliğini fırsata çevirmek, yenilikçi vizyonlarla şimdiden büyük hedefler oluşturmak üzere “Gelecekle iş yapmak” mottosuyla yola çıkan VİZYONER’15 Sektörler Zirvesi, aynı zamanda hemen her sektörden Türkiye’nin liderlerini ağırlayan ekonomi dünyası için sürdürülebilir bir proje olmayı hedefliyor.

“100 YAŞINI AŞAN ŞİRKET YOK DENECEK KADAR AZ”
Yeni pazarlar, yeni sektörler, teknoloji, insan kıymetleri ve markalaşma konularının ele alınacağı zirvenin iş dünyası için fikir ve vizyon kaynağı olacağına dikkat çeken MÜSİAD Genel Başkanı Nail Olpak, “Gelecek her zaman bir muammadır ancak buna hazırlıklı olmak bizim elimizde. Şirketlerin ve sektörler geleceğe yeterli hazırlık yapmıyor ve kısa vadeli vizyonlarla ilerlediklerinden dolayı kısa bir yaşam ömrüne sahipler. Oysa genelde ülkeler, özelde ise sektörler ve kurumlar geleceğe kendi isimlerini, ürünlerini bırakırlar. Bu yüzden MÜSİAD Vizyoner’ 15 ve devamı olacak toplantıların amacı ülkenin değerli müteşebbislerini, işletmecilerini ve sektörlerini gelecekle buluşturmak olacaktır. Sektörlerin kendi vizyonlarını belirlemesi, yurtiçi ve yurtdışında risklere karşı hazırlıklı olmaları durumunda, güçlü ve dinamik bir Türkiye için adım atılmış olacaktır” dedi.

“DÜNYA BİZİ ‘MARKA’ OLARAK TANIMALI”
Bugüne dek sektörlerin ve firmaların deneyimsel olarak pek çok konuda hatırı sayılır yol kat ettiklerini söyleyen Olpak, “Artık Türkiye’den daha fazla dünya markası çıkmalı. Bunun için de markalaşma sürecinin ve iletişim ekipmanlarının doğru ve etkili kullanılması gerekiyor. Çalışanlarına kıymet verip, motivasyonların üst düzeyde tutulması, yeni ve mevcut pazar fırsatlarının etkin kullanılması gerekiyor. Teknolojiye yönelik yatırımlara önem vererek sürekli gelişim halinde olmak çağımız şartlarında kaçınılmaz bir gereklilik. Ayrıca ihtiyaçların analiz edilerek, yeni çözümler geliştirilmesi ve yeni sektörlerin oluşturulması, bizleri geleceğe taşıyan sürdürülebilir yaklaşımlar olacak. Bu nedenle de MÜSİAD Vizyoner’ 15’in bu ve bundan sonraki adımlarda fayda sağlayacağına inanıyorum” açıklamasını yaptı.