Kooples ve Lectra ’nın işbirliği

Spread the love

kooplesKumaş, deri, teknik kumaş ve kompozit malzemeler gibi yumuşak malzemeler kullanan endüstrilere yönelik entegre teknoloji çözümlerinde dünya lideri olan Lectra, seçkin Fransız hazır giyim markası The Kooples’ın büyümesini desteklemek için seçtiği Lectra’nın kalıp, serileme ve prototip çözümü Modaris Expert’i hayata geçirdiklerini bildirmektedir. The Kooples, 2008 yılında üç erkek kardeş Alexandre, Laurent ve Raphaël Elicha tarafından Fransa’da kurulmuş ve kısa sürede başarıya ulaşmıştır. Marka; ‘‘dandy rock’’ tarzı, ulaşılabilir yüksek kalitedeki ürünleri ve çiftler için moda kavramıyla oluşturulan marka kimliği ile birlikte kısa sürede rakiplerinden ayrılmıştır. The Kooples tasarımdan dağıtıma tüm tedarik sürecini kontrol etmektedir. Lectra, başından beri markaya eşlik etmiştir, ürün geliştirme departmanında kullanılan Modaris’in standart versiyonu markanın baz kalıpları için kullanılmaktadır. The Kooples, bugünkü başarısını katlayarak devam edebilmek için, markanın öncelikleri arasında ürün gamını spor ve çocuk giyim kategorilerini de ekleyerek genişletmek ve aynı zamanda markalarını uluslararası pazara da yayılarak, adlarını özellikle Avrupa ve Amerika’da da duyurmak istemektedir. Büyümesini sürdürülebilir kılmak ve artan koleksiyon sayısını yönetebilmek amacıyla, The Kooples mevcut modelhane sistemlerini üst versiyona taşıyarak Modaris’in Expert versiyonunu seçmiştir. Şirket, ürün geliştirme evresindeki hızlı çözüm oluşturma ihtiyacını, ürünlerin bir bakışta anlaşılan minimalist tasarımı ve özgün fit kalitesinden ödün vermeksizin geliştirmek istemiştir. ‘’Lectra moda sektörünü anlıyor ve biliyor ki bu sektörde hataya yer yok. Her yeni koleksiyon müşteriyi çekmelidir. Modaris’in Expert versiyonu yaratıcılığı artırırken markanın DNA’sına sadık kalarak modelistlerin işlerini kolaylaştırmaktadır.’’ diyor. The Kooples’ın CEO’su Emmanuel Stern. Modaris’in en gelişmiş versiyonu, ürün geliştirme departmanındaki modelhanenin kalıp geliştirme sürecini mükemmelleştirirken şirketin personel sayısını artırmadan koleksiyonlarını genişletebileceğini olanaklı kılmaktadır. ‘’The Kooples’ın stratejisinin merkezinde yenilik var, aynı Lectra’nın kuruluş değerlerinde de olduğu gibi. Lectra olarak, ikonik Fransız markası The Kooples’ın uluslararası büyümesinde onlara eşlik ediyor olmaktan mutluluk duyuyoruz.’’ diyor Lectra Fransa’nın Yönetici Diretörü Karen Elalouf.

#Kooples #Lectra #kumaş #deri #teknikkumaş #kompozitmalzemeler #hazırgiyim