Elsima Tekstil ‘İnternet rakip değil, yardımcı bir satış kanalı’

Spread the love

elsima-tekstilÖzgün tasarım anlayışına önem vererek her geçen gün değişen trendler ve müşteri beklentilerine uygun ve kaliteli ürünler sunmayı ilke edinen Elsima Tekstil, sektördeki yerini güçlendiriyor. Her sezon özgün tasarımlara sahip koleksiyonlarında farkını sunan ELSİMA, ürünlerini toplam 40 ülkede müşterilerinin beğenisine sunuyor. Tasarım sürecini ve yeni yıldaki planlarını konuştuğumuz Elsima Firma Yetkilisi Eşref Geyik, sektördeki gelişmelere de değindi. Günümüzde internetin her alanda olduğu gibi perakende mağazacılıkta da yeni çözümler sunduğunu ifade eden Eşref Geyik, “İnternetten satış ve diğer internet hizmetlerini destek olarak kullanan firmalar, perakende mağazacılıkta zamanla öne geçecektir. Bu sebeple internet rakip olarak değil, yardımcı bir satış kanalı olarak görülmelidir. Biz de gerek web siteleri gerek sosyal medya aracılığıyla yoğun bir çalışma sürdürmekteyiz” diye belirtti.

“RUSYA 2 YILDIR SİNYAL VERİYORDU”
Rusya ile son günlerde yaşanılan hadiselere dikkat çeken Geyik, “Rusya’daki ekonomik yavaşlama yaşadığı devalüasyonla birlikte 2 senedir yaşanıyor. Biz firma olarak bunu dikkate alıp son 2 yıldır Rusya dışındaki alternatif pazarlara yöneldik. Sayın Başbakanımızın işaret ettiği pazarlarda bunların içerisindedir” dedi. Biz Türk firmaları olarak, öncelikle kendi marka değerimizi ve ticari ağlarımızı iyi bilmemiz gerektiğini söyleyen Geyik, böylece hedef pazarları doğru seçebileceğimizi işaret etti.

“TRENDLERİ TAKİP EDEN VE İLHAM ALAN BİR TASARIM EKİBİMİZ VAR”
Ülkemizin üretim kalitesinin tüm dünyada bilindiğin ve kaliteli ürün üretmek için Türkiye’nin doğru adreslerden birisi olduğunu anlatan Geyik, sözlerini şöyle sürdürdü; “Bunun yanında Türk markaları dünyada gün geçtikçe daha da tanınmaktadır. Bizim hedefimiz kendi markalarımızı dünyaya ihraç etmek olmalıdır. Yıllık ihracat raporları da bu yolda ilerlediğimizi göstermektedir.” Tasarımın firmanın en çok önemsediği aşamalardan birisi olduğunu ve senede iki koleksiyon tasarlayan profesyonel bir tasarım ekibine sahip olduklarını aktaran Geyik, bu ekibin sezonun trendlerini takip etmekle birlikte bunlardan ilham alarak bir kaç farklı kompozisyonla ürünlerini oluşturmakta olduklarını belirtti.

‘DOĞRU PLANLAMA VE PROJE İLE 2016 YILINDAN UMUTLUYUZ”
2016 yılının ülkede sağlanan ekonomik ve siyasal istikrarın da desteğiyle başarılı bir yıl olmasını hedeflediklerini bizimle paylaşan Geyik, “Yıl boyunca yapılacak projelerimizi hazırladık. Bunların içerisinde yurt içi ve yurt dışı fuarlar, yeni koleksiyon çalışmaları ve sektörel çeşitli etkinlikler bulunmaktadır. Ocak ayındaki Çocuk Moda Fuarımız ve Paris Mode City fuarı bunlardan birkaçıdır. Doğru planlama ve projeler ile bu yılı başarılı geçireceğimizi düşünmekteyim” diye noktaladı.