Lenzing, yeni bir döneme giriyor

Lenzing Grup, TENCEL™ markasını farklı kullanım alanlarına hitap eden zengin portföyüyle yeniden konumlandırdı. Premiere Vision İstanbul Fuarı kapsamında düzenlenen bir toplantıyla tanıtımı yapılan yeni TENCEL™ marka mimarisi; giyim ve ev tekstili ürünleriyle sektörün, perakendecilerin ve tüketicilerin kendilerini “doğal olarak çok iyi hissetmelerini” sağlıyor.

Lenzing Grubu, Premiere Vision İstanbul Fuarı kapsamında düzenlediği bir toplantıyla TENCEL™ markasını tekstil premium markası olarak yeniden konumlandırdığını açıkladı. Düzenlenen basın toplantısına Lenzing Grup Global Marka Yönetim Direktörü Harold Weghorst, Türkiye & MEA Bölge Direktörü Jürgen Eizinger ve Türkiye & MEA İş Geliştirme ve Pazarlama Müdürü Hale Saraçoğlu katıldı.  Lenzing’in müşterilerle ve tüketicilerle olan bağını güçlendirmek ve tüketici talebini artırmayı hedefleyen yeni marka stratejisinin önemli bir kilometre taşını oluşturan TENCEL™, farklı kullanım alanlarına hitap eden marka portföyüyle tekstil sektöründe önemli bir büyüme motoru konumunu koruyor. TENCEL™ Modal ve TENCEL™ Liyosel elyafların oluşturduğu TENCEL™ Active (Aktif Giyim), TENCEL™ Denim, TENCEL™ Home (Ev Tekstili), TENCEL™ Intimate (İç Giyim) ve TENCEL™ Luxe (Lüks) markaları, çok yönlü bir kullanım alanı sağlıyor.

Kapsamlı bir pazar araştırmasından elde edilen bulgu ve sezgilerle tasarlanan yeni marka mimarisi, Lenzing’in sadece kurumsal müşteri odaklı (B2B) bir elyaf üreticisinden kurumsal müşteri ve tüketici odaklı (B2B2C) bir markaya dönüşmesinde de önemli bir adım olarak görülüyor. Araştırma bulgularına göre, LENZING™ Modal, kaliteli ve uzun süre dayanan nazik yumuşaklıkta bir elyaf olarak bilinirken TENCEL™, Lenzing’in önemli hedef bölgelerdeki paydaşları, müşterileri ve tüketicileri arasında tanınmış ve takdir gören bir markadır. Bu nedenle giyim ve ev tekstilinde Lenzing’in özel nitelikli tekstil markası olarak kabul edilen TENCEL™ ile Modal ve Liyosel elyaf pazarlarında özgün ve farklı bir marka yaratmak hedefleniyor. Yeniden tanımlanan TENCEL™, “Çok iyi hissettirir” sloganı ve günlük kullanıma yönelik mesajları ile markalar ve tüketicilerin değer verdiği faydalar arasında bağlantı kurmasını sağlayacak.

Lenzing Grup Global Marka Yönetim Direktörü Harold Weghorst, “Tüketicilere ve sektör paydaşlarımıza daha fazla değer sunmak amacıyla ürün portföyümüzü sadeleştiriyor, marka değerimizi artırıyor ve cesur ve yeni bir yol haritası çıkarıyoruz” dedi. Harold Weghorst,  “Lenzing’in tekstil sektöründeki öncü markası olan TENCEL™, elyaf türleri ve fonksiyonlarının ötesinde büyüyerek daha işlevsel ve duygusal bir vaat ile gerçekten tüketici odaklı bir marka olacak. TENCEL™ markasını değer zincirine yönelik bir ürün mesajı olmaktan çıkarıp tüketiciye bir vaat konumuna yükselterek, botanik selüloz elyafların bütünsel faydaları konusunda tüketicileri, perakende mağazaları ve markaları heyecanlandırabiliriz. “Çok iyi hissettirir” marka vaadiyle TENCEL™, tüketicilere daha fazla konfor ve daha yüksek performans sunarken, yaptıkları seçimlerle ilgili kendilerini iyi hissetmelerini sağlıyor. Sürdürülebilirlik konusundaki uzmanlığımızla, özellikle TENCEL™ Modal ve TENCEL™ Liyosel elyaflarda endüstri değer zinciri ve tüketiciler ile daha güçlü bir bağlantı kurmayı umuyoruz. Uzun vadede TENCEL™ markasını yalnızca güvenilir bir B2B markası değil, aynı zamanda B2B müşterilerinin pazarlama verimliliğini en üst düzeye çıkarmalarını kolaylaştıran ve müşterilerin sürdürülebilir malzemelerden yapılan “iyi hissettiren” ürünleri tanımalarını sağlayan, tercih edilen bir tüketici markası haline getirmeyi planlıyoruz” dedi.

Lenzing Grup Türkiye & MEA Bölge Direktörü Jürgen Eizinger, “Müşterilerle ve tüketicilerle olan bağı geliştirmeye yönelik uzun vadeli stratejimizle, 2018 yılı Lenzing için büyük değişimler sağlayacak dedi. “2015 yılında sCore TEN iş stratejimizi uygulamaya koyduğumuzdan beri, Lenzing inovasyon, kalite ve sürdürülebilirlik odaklı özel elyaflar sektörüne kayıyor. Yeniden tanımlanan TENCEL™ markası, temel ilkelerimiz olan güveni, şeffaflığı ve dostluğu vurguluyor. Tekstil sektöründe önde gelen teknoloji inovasyonu ile endüstri ortaklarımızın ve tüketicilerimizin kendilerini iyi hissetmelerine, iyi görünmelerine ve iyi işler yapmalarına aracı olmaya devam edeceğiz.” dedi.

TENCEL™ portföyü altında elyafın ötesine geçerek farklı günlük kullanım veya uygulamalara uzanan müşteri odaklı markalar TENCEL™ Active, TENCEL™ Denim, TENCEL™ Home, TENCEL™ Intimate ve TENCEL™ Luxe oluşturuldu. TENCEL™ elyaflarını içeren ürünlerin fayda iddialarına netlik kazandırmak için yeni sallantı etiketler ve pazarlama materyalleri perakende pazarına sürülecek. B2B ve B2C kullanımları hakkında daha detaylı kılavuzlarla birlikte sallantı etiketler, Lenzing’in B2B müşterilere ve perakende sektöründeki ortaklarına daha hızlı, sürdürülebilir ve kullanıcı dostu belgelendirme ve lisans çözümleri sunan e-marka hizmet platformunda bulunabilir.

#lenzing, #grup, #tencel

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir