Dijital pazarlama trendi yükseliyor

Spread the love

Dijital reklamcılık alanında hizmet veren EG Bilişim Teknolojileri, Pozitif Teknoloji ile iş birliği yaptı. Pozitif Teknoloji ile yapılan anlaşmayı değerlendiren EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Dijital pazarlamada uyum ve iletişim, stratejisinin etkin olması için kritik öneme sahip. Bunlar sağlandıktan sonra reklam stratejisinin oluşturulma, takip ve optimize edilme süreci başlıyor. Bütçe verimliliği için sonuç odaklı kampanyalarla süreci destekledik. Kategori bazlı ayrımlar yapmamız, ürün potansiyellerin keşfedilmesini beraberinde getirdi. Pozitif Teknoloji’nin ürün bilgisi, satış stratejisi ve kullanıcı beklentileri konularındaki yönlendirmesiyle aktif bir reklam süreci yönettiğimizi söyleyebilirim.”

59 MİLYON VATANDAŞ ONLİNE

Dijital pazarlamanın finansal büyümedeki rolüne değinen Bülbül şu ifadeleri kullandı: “Dijital pazarlamayı önemsemeyen ve bütçe ayırmayan şirketler, rekabette pazardaki rakiplerine göre geri plana düşüyor. Dijital pazarlama ve dijital kanallar, marka bilinirliğini, dolayısıyla da satışları artırıyor. Küresel Dijital Raporu’na göre, Türkiye’de 59 milyon internet kullanıcısı var. Kullanıcıların yüzde 84’ü her gün internete giriyor. Toplam nüfusumuzun yüzde 63’ü sosyal medya platformlarını kullanıyor. Doğru hedef kitle analizi, pazarlama stratejisi ve uygulamayla hedeflenen satış oranına ulaşmak ve marka değerini artırmak mümkün.”

DİJİTALE YAPILAN YATIRIMDA YÜZDE 500 ARTIŞ

Pozitif Teknoloji Genel Müdürü Gazanfer Başel, dijital pazarlama sürecini şu sözlerle değerlendirdi: “EG Bilişim Teknolojileri ile geçmişte dijital reklam çalışmalarımız olmuştu. Apple ile eğitim çözüm uzmanlığı hizmetimiz kapsamında gelişen iş birliği süreci, Pozitif Teknoloji ile EG Bilişim Teknolojileri’ni yeni bir çalışmada buluşturdu. İşbirliğinin temelini oluşturan Apple ile eğitim çözüm ortaklığının sağlam temellere oturması için dijital pazarlama bütçemizi yüzde 500 artırdık. Apple ile eğitim çözüm uzmanlığı hizmetimizin daha fazla insana ulaşması, eğitimde mobil cihazların kullanıldığı bu dönemde büyük değer taşıyor.”