Müşteri beklentilerine kaliteli çözüm

Spread the love

Ata imalat 2000 yılından beri tekstil aksesuarları alanında faaliyet gösteriyor. İlk başladığında Uzak Doğu’dan ithal ettiği ürünlerle hizmet veren firma, 2010 yılından itibaren yerli üretime başlıyor. Ata İmalat mevcut konumunda Türkiye ve dünyadaki tekstil üretimine iki farklı ürün grubu ile çözümler sunuyor. İstanbul’daki fabrikasında 4000 metrekare kapalı alanda yaklaşık 300 makine ile metal tekstil aksesuarı üreten firmanın ana ürün grubu çıtçıtlardır. Ana grubunun yanında kot düğmesi, kuşgözleri, kancalar ve metal tokalar üretmektedir. Hali hazırda 800 aşkın ürün grubu her geçen gün genişlemektedir. Birçok konuda lider firma konumunda bulunduğu metal aksesuar üretiminin aylık kapasitesi 100 tondur. Ata imalatın bir diğer üretimi de kopanaki başka bir deyişle pamuk dantele yöneliktir. Ordu’da bulunan fabrikasında 3500 metrekare kapalı alanda aylık 1.000.000 metre üretim yapabilmektedir. Ata imalat ürettiği iki ürün grubunda da dünya standartlarına sahiptir. Ürün kalitesi ve hizmet anlayışı ile kendini hem yurt içinde, hem yurt dışında kanıtlamayı başarmıştır. Ata imalat 2016 yılında başladığı ihracatta şu anda otuzu aşkın farklı ülkeye ürün tedariği sağlamaktadır. Hedef pazarlar konusunda ilk olarak kitle üretimlerinin yapıldığı aynı zamanda rekabetin çokça olduğu Bangladeş, Vietnam, Hindistan ve Pakistan’dır. Tekstil üretiminin yapıldığı Güney Amerika ülkeler de hedefimizdedir. Son olarak Rusya ve Türki Cumhuriyetlerdir.
KYSD üyesi olarak, dernek çalışmaları hakkında bilgi veren Ata İmalat sahibi Okan Atabeyoğlu, “Derneğimiz öncelikle sektörün değerini ön plana çıkarma hedefli çalışmalara devam etmektedir. Ayrıca sektörle alakalı sıkıntıların çözümü ve eğitim amaçlı çalışmalar yürütmektedir. KYSD’nin düzenlemiş olduğu Trend & İnovasyon etkinliği yükselen bir grafiğe sahip. Özelikle bu sene ekim ayında düzenlenen organizasyon geçen senekinde çok ileri seviyedeydi. Birçok katılan firma gibi bizde memnun kaldık. Ama bu andan itibaren organizasyonun zayıf yanlarını tespit etmeli ve bu konulara yoğunlaşmalıyız. Uluslararası tanıtım ve buna bağlı olarak yabancı ziyaretçi organizasyon için çok büyük önem arz etmektedir” dedi.