TENCEL™ sürdürülebilir moda hareketine dikkat çekiyor

Spread the love

Lenzing Grubu’nun botanik kökenli ve çevreye duyarlı elyaf markası TENCEL, 22 Nisan Dünya Günü’nü Nisan ayı boyunca özel bir kampanyayla kutluyor. Dünya Günü kapsamında #iyiolanıbul çevresel sorumluluk hareketini başlatan TENCEL™, bu hareketle sürdürülebilir moda kavramına dikkat çekmeyi ve tüketicileri moda ürünleri satın alırken bilinçli davranmaya teşvik etmeyi amaçlıyor.

Gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için yenilikçi projeler ve ürünler geliştirmeye devam eden Lenzing, bu yılki Dünya Günü’nün temasını (RESTORE OUR EARTH™: Dünyamızı Geri Verin) hayata geçirmek için TENCEL™ markası ile özel bir kampanyaya imza atıyor. TENCEL™ markası, küresel ve yerel birçok markanın yanı sıra tasarımcılar ve kanaat önderlerinin de destek verdiği #iyiolanıbul hareketiyle sürdürülebilir moda ve satın alma alışkanlıklarına dikkat çekmeyi, tüketicileri moda ürünleri satın alırken akıllı seçimler yaparak bilinçli davranmaya teşvik etmeyi amaçlıyor. Çalışmalarını bu hareketle sınırlamayan TENCEL™ markası, ÇEKÜL ile yaptığı iş birliği çerçevesinde 5 bin fidan bağışlayarak oluşturacağı koruyla dünya için iyi bir adım daha atıyor. ÇEKÜL Vakfı 7 Ağaç Ormanları Koordinatörü Beyza Kurt, konuya ilişkin şunları söyledi: “ÇEKÜL Vakfı, Türkiye coğrafyasının bütününü bir miras olarak kabul ediyor ve barındırdığı binlerce canlıyla birlikte bu mirası korumanın en temel sorumluluğu olduğunu düşünüyor. Bu nedenle eğitim çalışmalarımızın yanı sıra 1994 yılından bu yana 7 Ağaç Ormanları Programı’nı yürütüyoruz. TENCEL™’in de Dünya Günü vesilesiyle ÇEKÜL Vakfı’na verdiği destek çok kıymetli. Güncel dikim sahamız Kırklareli, Babaeski, Yeniköy bölgesinde bu destek ile 5 bin fidanımız daha oldu. Meşe ve karaçam türleri bu iş birliği kapsamında büyüyecek.”

TENCEL™ #iyiolanıbul ile fark oluşturuyor

TENCEL™ Sürdürülebilirlik Anketi sonuçlarına göre son zamanlarda tüketiciler, sorumlu üretimi gerçek anlamda hayata geçiren, koleksiyonlarında sürdürülebilir materyallere yer veren markaları belirlemenin yollarını arıyor. TENCEL™, #iyiolanıbul çevresel sorumluluk hareketi ile markaların tüketiciler nezdinde güven kazanmasına da destek oluyor. Kampanyanın ana hedeflerinden biri, bilinçli üretimin bir işareti olarak TENCEL™ markasını tüketicilerin tekstil tercihlerinde öne çıkarmak. Dünya Günü farkındalığı kapsamında nisan ayı boyunca TENCEL™, Türkiye hesaplarından paylaşacağı çeşitli dijital içerikler sunuyor.

Evden sürdürülebilirliğe katkı

Günümüzde birinci önceliği kamu güvenliği oluşturuyor. Tüm dünyada aşılama çalışmalarının başladığı bugünlerde, “normale” dönme hızı ülkeden ülkeye farklılık gösterebiliyor. TENCEL™ markası, #iyiolanıbul kampanyası kapsamında takipçilerinin karbon ayak izini nasıl azaltacaklarını ve içinde bulundukları güvenilir ortamlardan dünyayı nasıl daha iyi bir yer haline getireceklerini öğrenmeleri için ay boyunca her pazar “İyi Hissettiren Öneriler” paylaşacak. Bu öneriler, yaşamın her alanında nasıl daha sürdürülebilir tercihler yapılabileceğini, dünyayı daha sağlıklı bir gezegen haline getirmek için yapılan en ufak değişikliklerin bile fark oluşturabileceğinin altını çiziyor. TENCEL™ moda sektöründe çevre dostu hareketi desteklemeyi ve tüketicilere sürdürülebilir seçimler sunmayı taahhüt ediyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

#Lenzing #sürdürülebilirlik #moda #elyaf #çevre #doğa #karbon ayak izi #bilinçli tüketim #Restore our earth