Deri sektörü dijital pazarlamayı sevdi

Spread the love

Türkiye’nin ilk sanal fuarı, Shoedex2020 Deri Ürünleri Fuarı, 13-15 Ekim 2020 tarihlerinde Türk deri ürünleri ihracatçılarıyla, dünyanın dört bir tarafından ithalatçıları ikinci kez buluşturdu. Türk deri sektörü, ayakkabı, saraciye, çanta ve deri konfeksiyon ürünlerini sanaldan 59 ülkenin alıcılarına ihraç edecek.

Ticaret Bakanlığı’nın destekleriyle Ege Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği tarafından düzenlenen Shoedex2020 Sanal Deri Ürünleri Fuarı’nın açılış töreni online ortamda gerçekleştirildi. Açılışta konuşan Ticaret Bakan Yardımcısı Rıza Tuna Turagay, Deri ürünleri ihracatında dünya genelinde Çin’in hegomanyası olduğunu, dünya genelindeki tedarikçilerin bu hegomanyayı kırmak istediğini kaydetti. Ticaret Bakanlığı olarak pandemi döneminde sanal fuarlar ve sanal ticaret heyetlerini destek kapsamına aldıklarını ve Türk ihracatçısının rekabetçiliğini arttırmayı hedeflediklerini dile getirdi.

Gülle: “Ayakkabı sektörü 439 milyon dolar dış ticaret fazlası veriyor”

Shoedex2020 Deri Ürünleri Fuarı’nın kapılarını ikinci kez açmasının ayakkabı, çanta ve saraciye sektörlerinin gücünü ve potansiyelini göstermesinin yanında sanal fuarlara olan ilginin katlanarak arttığının da bir göstergesi olarak nitelendiren Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle, üç günlük süreçte Shoedex2020 Fuarı’nın rekor katılımla birçok yeni iş görüşmesine aracılık edeceğini ifade etti.

Eskinazi; “Dijital pazarlamaya en hızlı uyum sağlayan birlik olduk”

Shoedex2020 Deri Ürünleri Fuarı’nın açılış töreninin moderatörlüğünü yapan Ege İhracatçı Birlikleri (EİB) Koordinatör Başkanı Jak Eskinazi, EİB olarak pandemi döneminde dijital pazarlamaya en hızlı uyum sağlayan ihracatçı birliği olduklarını dile getirdi.

Zandar; “Amerika’dan Avustralya’ya tüm alıcıları Shoedex2020’de ağırlıyoruz”

Shoedex2020 Deri Ürünleri Fuarı’nın açılış töreninde konuşan Türkiye İhracatçılar Meclisi Sanal Fuarlar Komitesi Başkanı ve Ege Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Erkan Zandar, dünyanın teknolojik bir değişimin ortasında olduğunu, mesafelerin ticarete engel olduğu, sosyal birlikteliklerin hala sağlanamadığı süreçte tüm bu olumsuzluklara rağmen Türkiye’nin ihracatının arttığını dile getirdi. Zandar, “Çünkü inancı yüksek, çalışma azmi olan bir milletiz. Zorluklara karşı gelen, hızlı kararlar alıp değişen koşullara çabuk uyum sağlayabiliyoruz” diye konuştu.

 

 

 

 

 

 

 

 

#deri#ihracat#shoedex#ayakkabı#kemer#pandemi#