Hatemoğlu, 2015’in en itibarlı markası seçildi

Spread the love

hatemogluMarketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu. Hatemoğlu markası, tekstil/hazır giyim kategorisinde marka değerini ve itibarini en fazla artıran marka olarak birincilik ödülünün sahibi oldu.

İtibar ve marka değerinin bir markanın en önemli bileşenleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve
Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, “henüz 2.’si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye’yi kutluyoruz” dedi. Füsun Saykı, sözlerine şöyle devam etti; “Hatemoğlu Türkiye’de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürdüğümüz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini entegre olarak kullandık ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürrekliliğine önem verdik.” Erkek hazır giyiminde Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından biri oldutlarını vurgulayan Saykı, “Her konuda olduğu gibi bu deneyimimizin marka itibarımıza ve kalite anlayışımıza bizim sektörümüzde de etkisi büyük. 1924’ten bugüne taşıdığımız Hatemoğu markası moda gibi bir sektörde neden eskimedi dersek tüketicimizin talepleri doğrultusunda yeni koleksiyonlarla markamızı çeşitlendirdik. Hatem Saykı, Html, H-Teen ve Cerimonia gibi farklı koleksiyonlarla genç hedef kitleye ulaşan bir marka olduk. Araştırmalara önem vererek kalite/fiyat endeksimizi her zaman tüketici lehinde tutarak müşterilerimize kalitesi yüksek Hatemoğlu ürünlerini en uygun fiyatla ulaştırmayı başardık. Böylece “Babadan Oğula” her neslin markası olma yolundaki pazarlama stratejimizi öncelikle koleksiyonlarımızda sonra da pazarlama ve iletişim faaliyetlerimizde uyguladık. Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu
bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürekli çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz” dedi.