Jimmy’nin ihracatı Turquality ile artıyor

Spread the love

2006 yılında TURQUALITY® Programı kapsamına alınan Jimmy Key, TURQUALITY® ‘nin desteğiyle dünya markası olma yolculuğuna emin adımlarla devam ediyor.

Şu ana kadar Ukrayna’da 2 mağaza açan Jimmy Key’in yeni hedefi ise İngiltere, Azerbaycan ve İran pazarlarına açılmak. 1997 yılında kendi markasını oluşturma hedefi ile yola çıkan Sun Tekstil, aynı yıl Jimmy Key markasıyla perakende dünyasına giriş yaptı. Bütün ürünleri ve aksesuarlarıyla, hedef kitlesinin yaşam biçimine uygun, genç giyimde farklılaşma deneyimi sunma amacıyla yolculuğuna devam eden Jimmy Key, bugün Türkiye’de 15 mağaza, 35 franchise ve 100’ü aşkın noktada hizmet veriyor.

İHRACATTA SEVİNDİRİCİ ARTIŞ

2006 yılında dahil olduğu TURQUALITY® desteği ile başlayan dünya markası olma yolculuğunda özellikle son birkaç yılda büyük yol kateden Jimmy Key, yurt dışındaki satış noktalarını ise 4 ülkede 38’e çıkardı. Jimmy Key mevcut pazarlarda büyümesini sürdürürken bugün daha önce bulunmadığı Ukrayna, Rusya ve Kıbrıs gibi yeni pazarlara da ihracat yapıyor. İhracat rakamlarında 2011 yılından 2012 yılına kadar %100 artış kaydeden Jimmy Key, küresel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

UKRAYNA’YA YENİ MAĞAZA

Küresel marka olma yolculuğunda alt yapısını da organize eden Jimmy Key, Türkiye ofislerindeki tasarımcılarının yanı sıra İngiliz ve İspanyol tasarımcıları da bünyesine katarak, tasarımcı sayısını 12’ye çıkarırken toplam istihdam rakamlarında da yüzde 30 oranında artış yakalamış durumda. Ukrayna’da açtığı mağazanın yoğun talep görmesiyle ikinci mağaza açılışını da geçtiğimiz Nisan ayında gerçekleştiren Jimmy Key’in sıradaki hedef pazarları ise İngiltere, Azerbeycan ve İran.