Premiere Vision İstanbul 2016 Fuarı’nın «Marka Elçisi» Bora Aksu

Spread the love

premiere-visionPremiere Vision, dünyanın dört bir yanında düzenlenen fuarlarında, o bölgenin kültürünü ve yeteneğini en iyi temsil eden isimlerle işbirliği yaptı. David Hart Premiere Vision New York’u, Arzu Kaprol Premiere Vision Istanbul’u, dünyanın en önemli moda ve tasarım okullarının öğrencileri ise Premiere Vision Paris Fuarı’nı temsil eden isimler oldu. Premiere Vision İstanbul, Ekim 2015 Fuarı’nda Arzu Kaprol ile gerçekleştirdiği işbirliğinin ardından, Mart 2016 Fuarı için, dünyaca tanınan, yetenekli moda tasarımcısı Bora Aksu’yu marka elçisi olarak seçti. Premiere Vision’un daimi misyonu, moda ve yaratıcılığın merkezinde olmak… Aralıksız sürdürülen saha çalışmaları, hedef pazarların beklentileri doğrultusunda şekillendirilen fuarlar ve eşsiz bir trend öngörüsü Premiere Vision’un gelişim ve başarısının en önemli bileşenleri. Premiere Vision, uluslararası fuarlarının iletişim kampanyalarında, moda tasarımcılarını tanıtım stratejisinin kalbine yerleştirdi. Dünyanın dört bir yanında düzenlenen Premiere Vision fuarlarında, o bölgenin kültürünü ve yaratıcı yeteneğini en iyi şekilde temsil eden isimlerle işbirliği yapıldı : David Hart Premiere Vision New York’u, Arzu Kaprol Premiere Vision İstanbul’u, dünyanın en önemli moda ve tasarım okullarının öğrencileri ise Premiere Vision Paris fuarını temsil eden isimler oldu. #wearepremierevision etiketiyle lanse edilen kampanyanın hedefi, dikkatleri bugünün ve yarının moda sahnesinde yer alan ve alacak olan tasarımcıların üzerine çekmek.

«PREMIERE VISION’UN MARKA ELÇİSİ OLMAK GURUR VERİCİ »
Premiere Vision İstanbul, Ekim 2015 Fuarı’nda Arzu Kaprol ile gerçekleştirdiği işbirliğinin ardından, Mart 2016 Fuarı için, dünyaca tanınan, yetenekli moda tasarımcısı Bora Aksu’yu marka elçisi olarak seçti. Bora Aksu, bu işbirliğini «Premiere Vision Istanbul’un bir parçası olmak çok heyecan verici. Premiere Vision, biz moda tasarımcıları için, vizyonumuzuoluştururken kullandığımız en önemli araçları sunan eşsiz bir platform. Bu denli hayati öneme sahip bir etkinliğin marka elçisi olmak gurur verici» sözleriyle ifade ediyor.premiere-vision1

ÜST ÜSTE 4 NEW GENERATION ÖDÜLÜ
Aksu, yakaladığı başarı ve oluşturduğu güven sayesinde ARG Group tarafından, kendisine Şubat 2003 «Londra Moda Haftası»nda, ilk takvim dışı defilesini yapma olanağı sağlayan sponsorlukla ödüllendirildi. Bu ilk defilenin The Guardian tarafından «en iyi beş defile»den biri olarak değerlendirilmesi, Aksu’ya hemen bir sonraki sezonda Londra Moda Haftası’nın resmi takviminde yer almasını sağlayacak olan «New Generation Ödülü»nü getirdi. Halen Londra Moda Haftası’nın resmi takviminde yer almakta olan tasarımcı, bu ödüle üst üste dört kez layık görüldü. Bora Aksu, kariyeri süresince oldukça belirgin bir tarz geliştirdi. Her zaman karanlık bir yönü olan romantik yarı couture parçaların her biri, zerafet, gizem ve cazibe barındırıyor. Bora Aksu, kariyeri botunca Adidas, Converse, Anthropologies ve People Three
gibi uluslararası markalarla işbirlikleri yaptı; Selfridges’de yedi kere vitrinde yer aldı, Clare Maguire, Tori Amos gibi şarkıcıların yanı sıra The Cathy Marston Project adlı dans grubunun da kostümlerini tasarladı. Aralarında Keira Knightley, Sienna Miller, Kristen Dunst gibi isimlerin bulunduğu pek çok ünlüyü giydirdi.